Enpä ole aikaisemmin tajunnut kirjoittaa Iipon agility ja toko kuulumisia niin kirjoitetaan nyt vähän missä mennään molemmissa lajeissa.

Tokossa on tullut hieman takapakkia. Minusta Iippo osasi yläkoulun jälkeen alokasluokan liikkeet. Ainoana ongelmana oli miten saan sen tekemään liikkeet etten palkkaa liikkeiden välissä (kisoihin jos uskaltas joskus mennä). Liikkeestä maahan meno takkusi viime treeneissä. Välillä se on liikkeestä seisomisesta tarjonnut maahan menoa, mutta maahan se on mennyt ja nopeasti? No agilitytreenien välissä tein molemmat liikkeet peräkkäin ja kyllä siellä hallilla liikkeet onnistui hienosti. Olikohan vireystila kunnossa? eli kyllä se osaa, mutta taitaa hieman tuittuilla mulle tokotreeneissä Silmänisku No eihän mulla mikään maailman paras rotu ole tuohon tokoon... haastetta löytyy Hymy

Agilityssä Iippo ei mene A estettä... tai no kyllä se sinne hinkuaa, mutta ottaa alun jälkeen kynnet esiin ja siihen se sitten jäisi jos en pepusta apua antaisi. Kepitkin viime treenien jälkeen näytti siltä, että kyllä Iippo ne tajuaa kun niitä tarpeeksi jankkaa Nauru Muut esteet suorittaa ja sinne se menee minne minä sen ohjaan... minä kun olen myös ensikertalainen tässä agilityssä ja tarvitsen paljon ohjaustreeniä (jalat menevät sekaisin). Hieno laji ei voi muuta sanoa. Vasta vuonna 2010 olis haavena startata Iipon kanssa kisoissa jos Iippo oppii sen A:n tämän vuoden aikana.

Molempia lajeja harrastellaan ja aika näyttää kisataanko. Tokossa jos joskus startataan kisoissa niin alokasluokassa kerran kaks kokeillaan ja se jääköön siihen.